.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيا تلفن هاى همراه سرطان زا هستند

باوجود مطالعات و بررسى هاى فراوانى كه بر روى سرطان زا بودن يا نبودن گوشى هاى تلفن همراه صورت گرفته اما هنور اين امر اثبات نشده و تناقض هاى زيادى در اين باره منتشر شده است.
از آنجايى كه اثبات سرطان زا بودن گوشى هاى تلفن همراه ۴۰ تا ۵۰ سال طول مى كشد تا در افراد مشخص شود، بنابراين طولانى بودن اين زمان موجب مى شود تا نتيجه گيرى در اين باره تا اندازه اى سختشود. براساس اين گزارش، اما با اين وجود پزشكان براى پيشگيرى از ابتلا به سرطان و تومورهاى مغزى ناشى از استفاده از تلفن همراه به كاربران توصيه هاى مى كنند كه از جمله آنها استفاده از هندزفرى و يا قرار دادن گوشى در حالت بلندگو است تا گوشى به طور مستقيم با سر انسان تماس نداشته باشد. همچنين آنها به كاربران تلفن همراه توصيه كرده اند تا مكالمه هاى طولانى مدت خود را با تلفن همراه انجام نداده و آنها را به تلفن هاى ثابت منتقل كنند.
از سوى ديگر، از كاربران خواسته شده تا هنگام مكالمه با تلفن همراه در داخل اتومبيل از گوشى هايى استفاده كنند كه از آنتنى برخوردار است كه بيرون از اتومبيل نصب شده است. همچنين از والدين خواسته شده است تا ميزان مكالمه فرزاندان خود با تلفن همراه را محدود كنند چراكه كودكان بيش از افراد بالغ در معرض خطرهاى ناشى از تلفن همراه قرار دارند./همنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.